Jump to content

Recommended Posts

Hmmmmm.... honey cupcakes! *drool*

Share this post


Link to post
Share on other sites

So what are we guessing for March? More spring scents?

I hope so! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalkety stalk...

 

It's getting towards Autumn here, which is my favourite perfume wearing season. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can rest assured that there will be more Spring scents. LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luna isn't saying no.. so it MUST be a month devoted to roses, cherries and cupcakes!

 

LOL Zero Hour - oh Trevor, why couldn't you have scored a good TV show?! *sigh*

 

Wait, what were we talking about? Oh yeah, Victoria the psychic savant is on to something as usual. Or on something, whatever.

;)

 

Oooooh a Cupcake Month would be delicious! AUGH! SORRY! It would be WONDROUS!!! :happy-birthday-2::LIKE:

 

And luna...I never saw any of Zero Hour but if Trevor did the score, at least the music is GREAT! Hee! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know y'all love cupcakes but I'd be very happy to see spring florals and especially something that smells like grass. With 10 or so chances I think we could probably all be accommodated!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just checking in lol. I stand by my older guesses/recommendations! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donsie there used to be a perfume at Gap that smelled like grass...idk if they still sell it, since that was YEARS ago but I'd love something similar. It would be so nostalgic:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

And luna...I never saw any of Zero Hour but if Trevor did the score, at least the music is GREAT! Hee! B)

Yeah it was better than the show itself; I get frustrated because when I watch a really good show I tend to think of these things as missed opportunities.

 

With 10 or so chances I think we could probably all be accommodated!

...and I think we will, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know y'all love cupcakes but I'd be very happy to see spring florals and especially something that smells like grass. With 10 or so chances I think we could probably all be accommodated!

 

NOoooooooooooooooooo WE WANT CUPCAKES AND SECRET SLUTTY DESSERT SCENTS

Share this post


Link to post
Share on other sites

But not grass cupcakes! Probably not even The Great and Powerful Le Wizard, with his love of all things fresh and green, could pull that one off!

 

Unless, of course, he could. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah it was better than the show itself; I get frustrated because when I watch a really good show I tend to think of these things as missed opportunities.

 

...and I think we will, ;)

I'm sure we will!

 

 

NOoooooooooooooooooo WE WANT CUPCAKES AND SECRET SLUTTY DESSERT SCENTS

Lack of dessert and presence of grass never stopped me sluttin' it up! :Emoticons0424: :love592:

I hope the dessert-lovers get theirs, though!

Edited by donsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalking like crazy. I want NRS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lack of dessert and presence of grass never stopped me sluttin' it up! :Emoticons0424: :love592:

 

Hey, donsie? YOU. Belong here!!! :CHEERS~19:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm grass and cake sounds nice to me!

would smell like a picnic ... or maybe a birthday party at the park :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

would smell like a picnic ... or maybe a birthday party at the park :)

Aaaw, that would be sweet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egg 2014?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not this month, no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not this month, no.

That's right we are waiting for March. I forget we still have March coming.

 

Something rainy, something early spring'ish & something very Delish I'm sure. Another Lucky money potion would not go a'miss either.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gimme Money isn't sold out yet, though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gimme Money isn't sold out yet, though.

Really? That's good to know.

 

I was thinking of Leprechaun Luck. I've only ever had a couple of trials. I was too slow last March.

Edited by StacyK

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can rest assured that there will be more Spring scents. LOL

 

Tell them the truth, Halo. Ladies, this month's theme is Strip Clubs. Lots of tobacco and whiskey accords with the faint undertone of cops. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tell them the truth, Halo. Ladies, this month's theme is Strip Clubs. Lots of tobacco and whiskey accords with the faint undertone of cops. :lol:

Make it bourbon and I'm there! Have they all got enone to evoke the horny, sweaty man smell? :skunk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wonder if Mara could brew an LP that smelled just like a cannabis brownie???! :Emoticons0804:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tell them the truth, Halo. Ladies, this month's theme is Strip Clubs. Lots of tobacco and whiskey accords with the faint undertone of cops. :lol:

I already have a couple of those. ;) Edited by StacyK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny you mention that Luna, I really want a trial vial of that stuff. Wow... Does that mean I will feel happy and attract a lot of stoners? LOL! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Make it bourbon and I'm there! Have they all got enone to evoke the horny, sweaty man smell? :skunk:

 

So what is up with the skunk - watcha saying about horny, sweaty man smell haha?? :lol:

 

I already have a couple of those. ;)

 

Strip clubs or perfumes? :D

 

Funny you mention that Luna, I really want a trial vial of that stuff. Wow... Does that mean I will feel happy and attract a lot of stoners? LOL! ;)

 

They can be pretty happy people too lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny you mention that Luna, I really want a trial vial of that stuff.

I only mentioned it because it is exactly what you suggested in that post, more or less. So the answer to your question is: yes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How soon for descriptions???

:ph34r: :ph34r: :ph34r:

*ducks and runs*

Edited by NuTrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.....

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

All I can say is...it's going to be EPIC! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:w00t: I KNOW! RIGHT!!!!???!!! :cat690:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

So what is up with the skunk - watcha saying about horny, sweaty man smell haha?? :lol:

 

 

Strip clubs or perfumes? :D

lol.

:D I was referring to the whiskey, tobacco and cops. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...