Jump to content
Potion Master

New Releases for MARCH 2014

Recommended Posts

Our theme for this month's *Crayon Collection* is "Add a Little COLOR to your Life!"

 

But just so you know, there are no added colorings to these perfumes at all - they are scent representations of color. Mood and wardrobe enhancements that give off the "aura" of colors, if ya know what I mean.

 

Tip: GET THE SAMPLER, IT'S PACKAGED REALLY CUTE!!! :)

 

AD-VividViolet.jpg

Vivid Violet

 

AD-Vermillion.jpg

Vermillion

 

AD-MountainMeadow.jpg

Mountain Meadow

 

AD-Indigo.jpg

Indigo

 

AD-GypsumWhite.jpg

Gypsum White - Phero Enhanced w/ Lace

 

AD-Gamboge.jpg

Gamboge - Phero Enhanced w/ Levitation

 

AD-CeruleanBlue.jpg

Cerulean Blue

 

AD-CarbonBlack.jpg

Carbon Black

 

AD-BurntUmber.jpg

Burnt Umber

 

AD-Blush.jpg

Blush - Phero Enhanced w/ Perfect Match

 

AD-AtomicMandarin.jpg

Atomic Mandarin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheeee...I can't wait to see the sampler and how KYOOT it is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh this sounds like FUN! You have Burnt Umber! So cool, lol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gypsum White w/Lace, sounds so great!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh they look awesome!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo hoo!!! These look wonderful!!! Blush immediately caught my eye.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG!!!!! These look awesome!!! Something with Levitation, something with Lace, something with Burnt Umber!!! And BLUSH! Wow, wonder what that one is about?! Exciting! Can't wait for descriptions! Yay!!! :) am stupidly happy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! If Vermillion is anything like a red lipstick smell I will combust with happiness!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can already see some I simply must have.

Edited by donsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOooooo, these look terrific!!!!

 

:cat690: :cat690: :cat690: :cat690:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha - so much for my guess about a Strip Club theme! I see three that could be for guys. How close am I with that guess?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sampler for sure - but I'm especially curious about Gypsum White, Carbon Black and Blush!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I see three that could be for guys. How close am I with that guess?

You're off by two.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're off by two.

 

Well, shoot. I was guessing maybe Blue, Black & Indigo with a probablity of only two of the three.

Edited by quietguy

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, no you're way off! There is a unisex one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, no you're way off! There is a unisex one.

 

Haha - my guesser is waaaay broken today!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG ATOMIC MANDARIN IS SO CUTE !!

DYING to know what Cerulean Blue is like !!

 

Nicely done GANG :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is so me!!! I already color coordinate my scents to my wardrobe. :D Can't wait to read the notes!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Atomic Mandarin caught my eyes as I've been thinking of mandarin orange recently. I had to look through the labels three times to find Blush. It sounds interesting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolutely adorable......vermillion and mandarin really calling out to me....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atomic Mandarin! Come to mama!

 

ETA: Uh oh. Went trigger happy, Mara! :CHUBBY~214:

Edited by Just Ducky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dang it, now I have to get the sampler...time to re-think this month's order and budget!

 

I have high hopes for Blush, I haven't found a scent I can wear with Perfect Match yet, so I really haven't gotten to try out the phero. Can't wait!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... I wonder which one is calling my name? :lol: These look GREAT!

 

ETA the cat on the Atomic Mandarin label looks like my Sunny Bunny would look if someone plugged him in! :lol: LOVE IT!

Edited by Eggers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh no…..I think I want all the crayons!

 

 

....and the cute little sampler holder Mara hinted at!

 

I WANT A BIG BOX OF 64 SAMPLES!

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're not all that far off, Ducky. Just you wait and see! It's so fun!!

 

 

:PolarChristmas:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo hoo!!! These look wonderful!!! Blush immediately caught my eye.

 

 

OMG!!!!! These look awesome!!! Something with Levitation, something with Lace, something with Burnt Umber!!! And BLUSH! Wow, wonder what that one is about?! Exciting! Can't wait for descriptions! Yay!!! :)am stupidly happy!

 

 

Oh SQUEEEEEE happy dance! These look amazing! Can't wait for notes! :cat690:

 

Yes! YES! And YEEEEES! SO excited! I want to know more about Cerulean Blue too!!! Sampler FOR SURE!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're not all that far off, Ducky. Just you wait and see! It's so fun!!

 

 

:PolarChristmas:

OOOOH! Is the sampler going to come in a crayon box??? :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gypsum White w/Lace, sounds so great!!

 

I was just coming to say that myself…. I love LACE

Share this post


Link to post
Share on other sites

You know, I saw the new releases just before I went to bed and I've had trouble sleeping because I was so excited! :D

 

I think I'm most curious about Indigo (the image reminds me of the X-files for some reason), Gypsum White (although it looks like it might be too floral to work for me, but I didn't really get along with Garland and Lace and I would love to try out Lace properly), Gamboge (will have to google what that means! But it looks so beautiful and golden and honey-ish), Cerulean, Carbon Black, Burnt Umber (!), Blush (I love Perfect Match) and Atomic Mandarin....

 

So yeah, sampler for me too! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha - so much for my guess about a Strip Club theme! I see three that could be for guys. How close am I with that guess?

 

 

You're off by two.

 

 

 

Well, shoot. I was guessing maybe Blue, Black & Indigo with a probablity of only two of the three.

 

 

LOL, no you're way off! There is a unisex one.

 

 

 

Haha - my guesser is waaaay broken today!

 

Maybe Burnt Umber is in the direction of Pashazade or something along those lines because Mountain Meadow looks a little ... floral lol. If not, I give up until the descriptions come out haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is so me!!! I already color coordinate my scents to my wardrobe. :D Can't wait to read the notes!!!!

 

LOL!! I sometimes color coordinate my scents to my outfits, too!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...